۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

گلوي آزادي را دريده اند...



آخ ...

كه گلوي آزادي را دريده اند...

مي ديدمش*

اكنون مرده بود...

و اشك هاي من

به درازناي طناب دار

به زمين كشيده مي شود

لابه لاي نفس هايم درد،ضجه مي زند

ديگر

سرخي عقربه هم به ما رحم نمي كند

پرده اي ديگر مي افتد :

اعترافات كذايي!

شگفتي با دهان باز ، بغضم را مي خورد

و گوش هايم پرده مي درند...!

هرچه به مغز له شده ام فشار مي آورم

حالم بدتر مي شود

اين بار واژه اي متولد نشد

آن ها را بالا آورده ام!

مادرم مي گفت

صدايت را خفه كن

مي بيني كه...

با يا حسين ،به جاي خوردن آب

آدم مي كشند!!!

و اين روزها، حكايت غريبي است

چونان روزگار شاملو

***

دلم آرام گرفت !

اكنون دست هايم را بالا مي برم:

من نبودم

همه چيز را بينداز بر گردن از مو باريك تر قلم...!

-----------------------------------------------------------
*شهيد عليرضا داوودي دانشجوي آزاديخواه دانشگاه اصفهان كه پس از آزاد شدن بر اثر شكنجه افسردگي گرفت وسرانجام در بيمارستان رواني بر اثر ايست قلبي در نهم امرداد درگذشت"روحش شاد .راهش پر رهرو باد"

راوي شكوه ايران
1شنبه
11 امرداد 1388خيامي




۱۳ نظر:

  1. سلام
    كامپيوترم براي بلاگ اسپاتي ها مشكل داشت كه حل شد و حالا تبريك مي گم آغاز اين تارنوشت رو.
    اميدوارم به مانند گذشته شاد و پر صلابت بنويسي!
    حالا واقعا كسي اينجا نمي تونه آي پي رو پيدا كنه...من يه خورده تو اين موارد ضعيفم...

    پاسخحذف
  2. ناشناس۲۲:۴۲

    salam webe aliii darin lotfan be man ham sar bezanid..age monaseb didin link konin..mer30
    http://sarayeayine.blogfa.com

    پاسخحذف
  3. عزیزم قهوه قجری اومد که تشکر کنه از نظری که براش گذاشتی . اما مطالبتو که دید اشکش در اومد . اگه دوست داری تبادل لینک داشته باشیم

    پاسخحذف
  4. درود بر ایرانیان.....می لغزد اشکهایم برای شیران مرز و بوممان....با تشکر از زحماتتون ..به روز شد سر بزنید...بدرود..

    پاسخحذف
  5. ناشناس۴:۴۶

    درود خاله جان! اشا هستم!
    امیدوارم همگی خوب و تندرست باشید. به گلهای نازنین درود بفرست
    به دشمنان بگویید: اکنون باید بترسید، بلرزید،،،، که تازی پرست هستید
    به امید بیشتر کوبیدن آهن بر سنگ های تازی و تازی زاده های تازی پرست

    پاسخحذف
  6. سعید نوری۲۲:۱۶

    درود بر غیرت بیدارتان
    به امید تنفس در هوای ایرانی سربلند و آزاد

    پاسخحذف
  7. درود بر تو ای آزاده...کارتان قابل تقدیر فراوان است..سپاس از حضور گرمتان..باز هم به ما سر بزنید...بدرود

    پاسخحذف
  8. با درود،
    اولین باره که اینجا میام برای همین فرصت نشد تا همه مطالبتو بخونم به امید خدا در آینده نزدیک باز هم میام
    بهروز و پیروز باشی
    بدرود

    پاسخحذف
  9. ناشناس۹:۴۴

    dorood bar doste azizam sazo piroz bashin.ba ehteram kaveh

    پاسخحذف
  10. یه طعم گس پیچید تو وجودم! خیلی شعر تلخ و دلنشینی بود

    پاسخحذف
  11. مازندگانی را سبز نقاشی نمودیم
    چرا که دیدیم با نمودارهای بی افتخارشان یک ملت را رنگ کردند
    درختان سبز استواری گشتیم چرا که دیدیم خس و خاشاک خطاب شدیم
    پس تا ابد سبز خواهیم ماند تا سرخی خون علیرضا
    قلب سبزمان را زینت باشد.

    پاسخحذف
  12. "مادرم مي گفت

    صدايت را خفه كن

    مي بيني كه...

    با يا حسين ،به جاي خوردن آب


    آدم مي كشند!!!
    "
    گاهي منم ميترسم چيزي بگم...اين ترس توان هر حركتي رو از من ميگيره...

    من انتظار دورقمي و تا حدودي زير50 داشتم!اما خب منم رشته مورد علاقه ام(فيزيك) قبول ميشم فقط شايد شريف نباشم:(
    شاد باشي دوست من

    پاسخحذف
  13. درود...احوال دوستان چطور است؟ ...من به روز کردم..راستی یه وبلاگ دیگه هم زدم..در باره ایران.آخر پیوندهامه..سر بزن بهم.شاد باشی عزیز سپاس از تو..بدرود

    پاسخحذف